Haate snoooow

JA jag hatar denna snö!! Kan det försvinna snart eller HALLÅ GUD, can you here me? NEJ tydligen inte!

Aja idag har jag och Marre varit hemma hos Kron och druckit te och kollat på först BertStjärt sen Lilla pandan någon barnfilm från 95, den var iaf bra! Och Bertstjärt har man ju sett förr så.. Kan inte säga annat än Stjärt!

Nu är jag hemma hos Mariellevi har precis kollat på Greys, eller ja Marre har kollat jag tycker inte att det är speciellt bra. Ikväll ska jag kolla på Andra Avenyn!!!!!!!!!!! Som har haft säsongsuppehåll p.g.a OS. Men now it's back! Wohoo!

Så imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. Iaf hoppas på att mina linser kommer så jag ser normalt igen vilket jag inte gjort på säkert 2 år :S HAHA! Men jag tycker ju iaf att jag ser bra men neeeeeej tydligen inte!

Juste sen har jag varit dunder förskyld sen i söndags. :( hoppas jag blir frisk soooon då. Har typ smittat Marre också hon har fått ont i sin hals, poor her!

På fredag ska jag till Frida också to her saloong, ta ut mitt löshår :( Jag måste har fått tover... Men det dröjer nog inte länge förens jag sätter i det nya som ligger hemma och bara väntar på att få användas. Ska nog bli brunett också gud så hett eller? ;D


Nej men gud nu skrev jag väldigt mycke på en och samma gång, så noow stop it Amy! Skriver mera on another day and another time!


SoLong



Hejsvejs!

Kommentarer
>> Lellan

haha vadå en härlig blandning mellan svenska och engelska i en och samma text, hahaha :D



Btw, brunett = INTE hett! ;D

2010-03-04 @ 03:01:55
>> Emma

I knoow jag har blivit svengelsk lixom ;D

2010-03-04 @ 12:28:53

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0