Helgens bravader

Oj då glömde bort min blogg igen. I fredags hände det inte speciellt mycke blev väckt av Frallan han ville att jag skulle komma till jobbet och prata, så jag åkte dit och vart kvar där ett bra tag för att jag Booby och Toobi började planera göteborgsresan och kolla på Gp på ullevi den 8 maj. Sen så åkte jag iaf hem och klippte Mammi och det blev bra. :) Sen hängde jag hos Marre och kollade på Så ska det låta. Åkte hem till Jennie på kvällen och sminkade och lockade hennes hår, sen va vi ute på GK och där sög det.


I går så var jag bokad som chafför åt Mamma och Pappa och gänget, MK orion firade 80 år så dom var på någon middag på folkan. Då fick man köra, hämtade Malin också på kvällen hon hade vart på någe konfimation grejemoj. Vi köpte mat på blåan och åkte hem och kollade på körslaget. Sen var jag astrött och höll på att somna så jag och Malin åkte ut och raggade en sväng då ringde Mamma och ville ha skjuts hem. Sen åkte jag till Marre jag skulle tanka min bil men det fanns inte en enda mack som tog kontanter så jag fick tanka på Marres kort. Then we åkte till GK där det var mycke folk väldigt blandat så det var roligt, körde hem Marre och åkte tillbaka jag skulle köra folk. Så först körde jag hem Jennie sen min käre bror Jonas som var väldigt full, kunde inte låta honom gå hem. Sen körde jag folk till Herräng och den resan var väldigt rolig! HAHA! kom i säng typ halv fyra inatt så vaknade jag 7 imorse, det var inte så kul så jag somnade om iaf!


Idag har jag vart hos Marre hela dagen, har känt mig bakfull hela dagen fast jag inte har druckit en droppe på h spelat bingolotto och gjort nagelförlängning. Prima!


Imorgon så ska jag jobba så det är vell bäst att man går och sussar snart är rätt sliten efter denna helg.


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0