Igår and today

Gooodmorning!
 

Vaknade för typ en timme sen och har ätit frulle, nu hamnade jag här. Först funkade inte mitt internet när jag skulle starta datan så då vart jag arg och skällde på Malin, sen funkade det iaf..

Igår var jag Kron, Marre, Gittan (KronsMamma) oc Robbans barn och deras kompis in och bowlade i östhammar på dan. Jag van självklart. Haha nej men Kron låg inte långt efter men det var ju också för att jag spelade med ett hallklot, gick inte att få en strike med dom lätta kloten.. :) När vi kom hem åkte jag hem och åt mat, Mammi hade gjort en skaldjursröra med pasta och det var delicious, jag som inte ens tycker om räkor med det var yummi!
Sen åkte jag till Kron igen där kollade vi på melodifestivalen som SÖÖÖÖG eftersom dom vi hejade på inte gick vidare till finalen. :( Sen rockade vi loss i guitar hero istället, det var lite roligare. :D


Jaha idag vet jag inte vad som händer tänkte hoppa in i duschen snart och sen ringa Marre och Kron och se vad dom gör denna återigen sunnyday! :)



Hadebra!



Tack och adjö leva eller dö




Stjärt!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0