ikea

Hejsan!

Idag vaknade jag kl två!!!!!!!! Jag fick smått panik då sova så länge är inte bra, åkte med Marre och Kron till ikea hade ju inget för mig så det var ju rätt kul. Sen har jag inte gjort så mycket mera utom att kolla på Håkans bar. Och på slutet sa dom att "nästa vecka kommer markus pojkvän och hälsar på" Haha ja trodde inte att han var bög så det var lite kul han är ju iaf en riktig mupp.


Vet inte riktigt vad ja ska göra men kanske kolla en film och sen sova. Vill inte vakna så sent imorgon då kommer jag vara astrött på torsdag om jag kanske ska upp och jobba då, nu under påskhelgen så brukar det komma ut massa stanare så det kanske blir fullt upp på jobbet .. :)



See you later aligators!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0