Norrtälje

Goddag!

Åkte till Norrtälje igår med Frallan för att vi skulle bowla, MEN Frallan hade glömt bort att våra banor var avbokade så det var ingen bowling, så jag kom ju inte tillbaka till Hallsta så jag sov kvar hos Lellan då. Vi hyrde en film och kolla tillsammans med Maria, sen gick vi till Jocke och spelade Monopol haha! Första vändan gick bra för mig för jag ledde hela tiden hade jätte mycke tur. Men sen vände det och slutade med att Jocke vann båda gångerna.

När vi gick och hyrde filmen så gick vi in på skoaffären brevid statoil, och GUD jag blev helt förälskad i ett par skor där, det stog typ Emma på dom! Så jag måste bara köpa dom i morgon då jag får lön. Då ska jag ändå till Norrtälje eftersom vi måste ha uttagning då till matchen på måndag, men först så ska jag till Frida imorgon och sätta i nytt löshår och bli MÖRKHÅRIG! :D Spännande!


Nej nu ska jag åka till Marielle Strömming


See yah!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0