Norrtälje

Hello!

Jag vaknade klockan ett imorse, då fick jag panik hur kunde jag sova så himla länge?!? Kron ringde och frågade ifall vi skulle se en film, så jag käkade lite frulle tog en dusch och åkte till Kron och kollade på en asbra film Dreamer hette den, vi satt och grät massor. Usch vad bra den var!

Sen åkte jag hem till Anette och klippte henne, sen åkte jag och handlade med Mammi. och hon ville äta kyckling och min currysås. Så ja jag fick ställa mig och köra currysås åter igen. Två dagar irad haha! Sen har jag ju glömt en sak Malin har skaffat kille.... JA en kille från Bollnäs som heter Lars han verkar ju trevlig iaf! Sen tiggde jag lite bensin av min Mammi så jag kunde åka till norrtan, nu har vi bowlat och nu hänger vi här hemma hos Lelli. Imorgon ska jag färga hennes hår och så ska vi förbi Sofie en sväng som fyller år och ta en fika :)

Kankse kolla på någon film ikväll får vell se vad som händer.



tack och adjö leva eller dö



Stjärt!

Kommentarer
>> Sofie Messing

Kul att ni kommer...de blir trevligt!!! Jag blev jätteglad!!!

2010-03-10 @ 07:47:17
BLOGG>> http://sofiemessing.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0