Who's the king, You are the king!

We are all the winners we are all the best!

Imorse när jag kom till jobbet så fick jag reda på att vi skulle ha match ikväll, JAHA! Först tänkte jag att bara åka med in för att hejja fram en vinst men sen fick jag ett samtal av Lellan - Du SKA spela matchen ikväll! jaha okey sa jag då då. Så jag spelade iaf började halv sju så jag och Frallan kom på att vi kanske ska koka ihop käk på jobbet innan vi rullar in till norrtan. Så jag köpte en grillad kyckling, boyle in bag ris och så gjorde jag en hemmagjord currysås, och resultatet blev supeeer sweet gott! Jag kan jag :D

In till norrtälje där vi skulle möta 12345 alltså Hallsta taxi!! Haha. Jag Robban och Lellan spelade, Jag spelade som en kratta men vann iaf alla mina tre matcher, Plus att vi vann ganska stort 7-2 så man kan säga att vi ägde! Elller ja dom var värdelösa iaf! Sen åkte vi iväg med Frallan för att fira vinsten så tog vi en fika på det nya caféet som ligger bredvid swedbank, och det var gott med en kaffe latte :D Absolut inte lika god som när Marre gör men iaf! Satt där och snackade bort en massa tid sen var det dags för vårat andra lag att spela match kl halv tio. Så vi kollade och hejjade fram dom till en vinst BRA!

Sen åkte jag med Toobi hem, nu sitter jag här och hänger ska vell kanske gå och lägga mig snart.. :)



Hadebra!


tack och adjö leva eller dö



Stjärt!

Kommentarer
>> Marre

Du får väl komma o dricka en latte idag då med Snoel o Mig. Stjärt!

2010-03-09 @ 06:52:35
BLOGG>> http://muriels.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0