worki Tapetsering!

Hallo!

Har jobbat idag kom precis hem, det var lungt på jobbet så jag tänkte att jag skulle tapetsera om båset, och var tvungen att riva ner dom gamla tapeterna, och det var ju lättare sagt en gjort. Fy det var lite jobbigt men det gick tillslut, och så smackade jag upp den nya tapeten som vart jätte fint en svart med koppar träd och ett golv i valnöt till, vart skit snyggt!



 Nu väntar jag bara på ett golv så jag kan tapetsera det andra båset, där det kommer bli ett "barnrum" en jätte söt tapet med rosa fjärilar. Det ska bli priiima!





På måndag ska tobbe vara ledig också så då kommer Frallan och jobbar med mig, åh vad jag har saknat att jobba med honom :)

Idag ska jag hem till Marre tänkte jag vi ska kolla på finalen i melodifestivalen, jag brukar kolla på det jämt men iår har jag bara kollat en gång och det var förra helgen så jag har bara hört två bidrag av dom som ska tävla ikväll. Men våra favoriter kom inte vidare till finalen det var synd för dom var grymma, Crusified barbara!

Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske äta lite lunch.



See Yaah!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0