HändigaEmma

Goddagens!


Idag har jag varit väldigt händig, dagen började med att Frallan hade köpt en grill till jobbet och den låg som plockepinn i en kartong, då skruvade jag och Toobi ihop den. Sen grillade jag till lunch på nya grillen och det vart kanon. :D Sen hade Frallan även köpt sverige flaggor som vi skulle skruva upp ute vid vägen så då fixade självaste Emma det.. Jag har vart hur duktig som helst idag (Y)

Nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar, grillat! Me liike!


På söndag så ska stjärnbyggarna (Frallan&Krassman) börja riva och bygga vid affärn så jag ska laga middag åt dom på jobbet, då åker grillen igång igen :D


Ikväll ska jag vell hänga med Möör om inte hon har något bättre för sig än att ha mig där. :)



Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0