Måla

Hej hallå!


Idag har jag varit ledig men hängt på jobbet från kl tre till klockan nio. Grillade lite käk medans Frallan och Krassman höll på och röjja ner träd m.m. Så jag och Lellan fixade iordning allt sen åt vi drack lite kaffe sen så målade jag och Lellan parkeringsrutor så att stanarna inte parkerar hursomhelst. :)



Imorn ska jag jobba sen tänkte jag och Lellan kolla på speedwayen hemma hos Jonas, dom sänder Elit vetlanda-Dackarna, och jonas kör ju i vetalanda så hoppas han kör något så man kan heja! :)


Nu ligger jag i sängen och kollar på Tre kronor har snart kollat alla avsnitt ligger på sista säsongen nu, tråkigt att det snart e slut vad ska jag då titta på innan jag ska sova?!? :P


Tack och adjö!

Kommentarer
>> Marre

Du ska nog se att du hittar något bra att se på! Skilda Världar eller Vita Lögner borde väl finnas på nerladdning snart? Annars Gossip Girl!! ;-D Och du, när ska du ha tid för din bff? Pööösssss!

2010-05-17 @ 22:58:15
BLOGG>> http://muriels.blogg.se/
>> Emma

Haha ja det gör jag nog. :P Menar du du? :D alltid tid för dej! <3

2010-05-18 @ 11:31:56

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0