Maraton hojjen

Hejsansvejsan!

Har inte hänt så speciellt mycke i mitt liv, förutom att jag fick för mig att jag skulle måla om kärringhondan ROSA! :D Skitfint vart det ;D


Befooore


Afteer


Snyggt?!


Idag då så är det Speedway igen, morsan tjatade på mig om att jobba i entrén ikväll för dom inte har någe folk, så ja jag och Marre ska stå i entén men det är sista gången jag jobbar där uppe sen är det slut med det! Ikväll så möter Rospiggarna Lejonen vilket betyder att min favorit Nicki Pedersen kommer hit, och självklart så kommer jag att hejja på honom ikväll! För hur kul är det att heja på ett soplag som aldrig vinner! INTEKUL! Så rospiggarna är som bortblåsta ur mitt huvud nu hejar jag på alla andra lag mest Västervik och Elit Vetlanda då!


Hadesåbra


Hejsvejs!

Kommentarer
>> Anonym

Om du nu hatar Rospiggarna så mycket, kanske du ska börja betala för dig när du är där hedanefter då, eller slipper vi se dig där????!!!!

2010-05-27 @ 10:36:57
>> Emma

Om du vill slippa se mig så kan du ju tala om vem du är så lovar jag att jag kan hålla mig borta från dig om jag nu stör så himla mycket.

2010-05-29 @ 11:12:37

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0