Shopping

Tjoho!


Igår var jag på kalas hemma hos Jonas han fick två st hårvax av mig plus lotter, han vann iaf 100 soänn på lotterna :) Sen åkte jag och Marre till Täby för att shoppa. Handlade lite där sen kom vi på att vi ville åka till gränby också innan det stängde. Så vi racade till Uppsala, det spöregnade verkligen ösde ner så vi fick vattenplaning asläskigt. Sen mitt i allt så såg jag en blixt så vi missade avfarten in till Uppsala. Marre - Emma skulle inte vi svänga där. Jag - Jo det skulle vi helt lugn och kör vidare. Och då var vi på väg till sundsvall, så kan det gå när man hellre kollar på en blixt än på vägen. Men jag visste att vi skulle svänga där så vart jag så fashinerad av blixten.

Shoppade lite till på gränby sen vart vi hungriga och åkte till någon pizzeria där dom började plocka undan och städa medans vi satt där och åt då vart man ju inte stressad. Så vi slängde i oss maten pga dom jävlarna! Sen åkte vi iaf hem. Jag Hängde hos Marre ett tag sen vart jag så trött och åkte hem för att sova, men när jag kom hem så ville jag hänga upp alla mina nya kläder så då började jag att städa och greja klockan elva på kvällen. Sen när det var fint så kunde jag gå och sova iaf!

Imorse när jag vaknade tog jag med min Morsis present upp till henne, och hon vart jätte jätte glad över de. Det var en asstor rosa tekopp i den låg det en påse men Bästa Mamma the, och en teskopa eller vad det heter som var hjärtformad plus en sten som det stod ' Min Mamma är bäst ' . Grattis alla andra Mammor på mammasdag!


Heejsvejs!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0