Speedway

Tjohoo!


jag är så glömsk, försöker förtränga bloggen inte bra! Iaf så jag varit i Göteborg i helgen på Lisseberg och sen gp på ullevi. Det var vell kul förutom att de regnade och var iskallt och att jag hade sovit 2 timmar på natten så man kan ju säga att jag nog inte var så trevlig alls. Sprang runt på lesseberg åkte en asäcklig karusell med Lellan båda höll på att dö, men tur som vi hade så överlevde vi. Sen kom Jonas och Ante också dom åkte ballder men jag vände i kön. haha! Lellan och Toobi gick till hotellet tidigare så vi andra va kvar, Jonas Ante och Robin spelade på massa grejjer, dom spelade för typ 500 spänn ivar. Haha Ante vann iaf massa grejer jonas också men Robin han van inte så mycket. Sen gick vi ut och käkade middag, sen gick vi till ullevi som tur va så fick vi plats under tak på ullevi så vi slapp bli blöta. :)


Ikväll är det speedway igen, Västervik vs. Rospiggarna, jag har bara längtat och hoppas på att västervik sopar banan och vinner överlägset! Ikväll är jag ingen rospigg alls, det har jag inte vart på denna säsong men ändå ikväll gäller det! Hejja Västevik!!! :D


hejdå!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0