Forrden is done! :D

Tjoho.

Vart skitfull i fredags skitkul hade vi iaf det jag kommer ihåg. Söndagen låg jag mest bakis åkte till norrtälje vid tre tiden hängde med Lellan kollade på ensam mamma söker boooring vi va så övertrötta. Gick och sov klockan nio haha slocknade på dirr! Sen vakna jag vid nio imorse typ Lellan stekte ägg på macka, sen har vi bara tagit det lungt.

Robin bilmeck ringde vid tolv och sa att forrden är klar och att kalaset går 6300:- KUL! Så jag ringde Jonas och han har bokat fel biljett hem så han landar i västerås så jag måste åka dit imorgon för att sen åka till Nyköping och hämta min bejb!

Ikväll spelar vi match hoppas att vi vinner annars är det inte så kul första matchen och allt.

Nej nu ska vi ta en prommis så vi blir pigga och taggad till matchen plus att Peppan behöver fjöla av sig lite ;)
Tjaaaao!




P.s. Looove!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0