Miss you Forrden

Jaha det var bränslepumpen som är trasig på forrden :( Den kostar 2900 spänn plus arbete detta kommer inte att bli billigt... Tråkigt men sånt som händer med bilar!

Så länge har jag iaf Jonas bil om jag skulle behöva åka någonstans, han kommer hem på måndag med min bil. Jag ska hem till Lellan på söndag någongång men vet inte hur jag ska ta mig dit riktigt :/ Jag sätter mig ju inte på en buss direkt. Aja det löser sig nog.

Ikväll tänkte jag klippa Farfar, skulle ha gjort det igår men jag fick ju åka till nyköping igår för att få bilen till en verstad.


See you soon Forrden!


Imorgon så ska jag muntra upp mig själv med att parta med Sanna det ska bli jättekul :)



Amor vincit omnia, Et Nos Cedamus Amori = Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Finns en fin tapet med denna text på Boråstapet.se checka!
Gå in på provtapetsera och välj kollektion falsterbo.



P.s. Looove!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0