Jsm tonight!

Hello Ladies and gentleman!


Jag är öm i mina naglar efter att ha fått utbrott och slet av mig min förlängning för jag skulle måla glitter på dom och tyckte att det skulle bli ascoolt men nej det vart katastrof, sen iaf gjorde jag nya och vart nöjd, inte så himla lätt att göra på sig själv. :)

Hade velat åka till Målilla idag för kolla på SM i speedway, men det vart inte så så jag får följa matchen på internet ist. Ikväll körs JSM där min bror Jonas är med HEJJA HEJJA! Imorgon går RM och stora SM, får se vilka som blir Svenska mästare!

Imorgon så jobbar jag sen åker jag ut till vätö och hänger med Lellan .. Tar vell med mig saxarna och naglarna så jag kan styla Lellan lite ;) Åker vell hem på måndag eller så igen. :)





P.s. Looove!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0