Västervik

Uppe med tuppen!

Var i Västervik igår dom förlorade men det var en spännande match i början.. Fick trevligt sällskap av en tan som bjöd på kaffe m.m. så tråkigt hade jag iaf inte! :D

kom hem vid halv två tiden så jag skulle sova ut idag men vaknade halv tio, ganska så skön ändå. Nu ska vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att få dagen att gå kanske gå en tripp i skogen med Armani och Peppisen kolla efter lite kantareller men det värsta är ju bara att rensa skiten. Så får vell se ...


Btw så är det pokerhelg på vätö nu i helgen sen så är Lellan ensammen hela veckan så jag ska hålla henne sällskap och så drar vi nog på en shoppingrunda på måndag :D Wihoo!


Nej nu ska jag klä på mig och gå ut med världens underbaraste


Peppino

Och


Armani



P.s. Looove!

Kommentarer
>> Lellan

Jag hade förstått fel, det är nästa vecka dom åker :(

2010-09-22 @ 18:55:04

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0