Tisdaag

Halloj.

Imorse när jag skulle åka till jobbet så var det fullt med poliser där man svänger in mot sonöskogen, stannade varenda bil utom min ;D vilket var en jävla tur där man satt utan fegsnöre och allt :)




Efter jobbet så var det dags för bowling det gick ju sisådär men men, hade tänkt fixa till mina naglar ikväll men orkar nog inte det, får görat imorgon istället då ska jag kanske slänga upp en bild också för dom är så sommriga och snygga ;D

Btw! Fick den där hyllan idag som den där gubben gjoorde åt mig med peppan på bild, lägger kanske upp bild tomorrow ;D


Nej nu ska jag nog slå på tvn och dö lite ;D



Love E


Kommentarer
>> Lellan

Ja släng upp bild, jag vill se!

2011-04-19 @ 21:17:26
>> Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 20:33:04
BLOGG>> http://smsalåna.nu

KOMMENTERA HÄR>>

NAMN>>
KOM IHÅG MIG?

E-MAILADRESS>> (publiceras ej)

BLOGGADRESS>>

KOMMENTAR>>

Trackback
RSS 2.0